- Do 15 lipca PROMOCJA: FILMIKI od wystawców, PLAKAT, ULOTKA, FaceBook, wszechobecne logo Zlotu strzelnice, sklepy, internet).
INTENSYWNIE staramy się nagłośnić Zlot, zainteresować nim WYSTAWCÓW oraz Handlowców głownie sklepy. Ci ostatni MUSZĄ nagrać filmik 30 – 60 sekund ze sklepem, strzelnicą, bronią w tle gdzie przedstawiacie się, informują że wybierają się do nas na Zlot, wystawią na nim swoje stoisko/punkt informacyjny i krótko przedstawią co na nim będzie prezentowane. Zależy nam aby w materiale użyto sloganu:
,,Spotkajmy się razem na największym w Polsce zlocie miłośników broni palnej Pro ARMA 2019. Zapraszamy 9 – 10 listopada do Puław”.
Wykorzystamy ten materiał w naszych spotach reklamowych na YT i generalnie w promocji Zlotu.
Plakaty na strzelnicach i sklepach z bronią
Ulotka dla handlowców z giełd militarnych oraz klientów Stef-mara i innych sklepów zaprzyjaznionych np.Vis-mag
- 4-16 września: Ogólna koncepcja spotkania.
Ustalamy miejsce organizacji spotkania (SZPULKI), zatwierdzamy plan z rozbiciem na dni i godziny.
Nacisk kładziemy na zainteresowanie handlarzy Giełda Militarną
PROMOCJA:
Wysyłamy artykuł do periodyków branżowych np ,,Pro Libertate”.
Montujemy z filmików nadesłanych od wystawców spot reklamujący IV Zlot.
WYSTAWIĆ STOISKO INFORMACYJNE:
7/8 września Moto Weteran Łódz
- 24 września- 21 pażdziernika: GENERUJEMY PLAN I PROGRAM IMPREZY
15 pazdziernika zamykamy listę i kończymy rozplanowanie stoisk uwzględniając +20% dodatkowej powierzchni wystawienniczej.
Rozpisujemy punkty pracy i wskazujemy osoby za nie odpowiedzialne.
Nacisk kładziemy na zainteresowanie zlotem przez kolekcjonerów broni palnej aby wystawili na nim swoje stoiska
Kończymy projekt identyfikatorów i gadzetów dla uczestników
WYSTAWIĆ STOISKO INFORMACYJNE:
29 września Lubelskie targi staroci
- 5 -8 listopada:
Dopinamy imprezę. Ostatnie zapisy i wpięcie w ogólny plan imprezy najciekawszych nowych pomysłów
- 9-10 listopada:
ZLOT realizacja
Wybrana ekipa robi zdjęcia i kręci materiały filmowe ze Zlotu.
Na ściance rozmawia rzecznik
zaaprosić do wystawienia stoiska:
Czarny Proch:
Gas COLT z Lublina (pracuje tam MIrek)
Saguaro-ARMS z Ozorkowa
Łucznictwo:
E-luk z Lublina ( znam ich osobiście)
Lukbis Adama Bisoka (legenda)
Broń palna używana:
stef-mar
atena-gun
gunservis
polarms
gruby kaliber
astroclassic
warszawska hurtownia broni używanej
bron-janki- nie wiem jak to teraz z nimi jest
Broń palna nowa:
Vismag
Progres
ELABORACJA aminicji:
Parabellum Sulejówek
Incorsa
Kaliber
Pneumatyki:
Militaria.pl
bron.pl
kolba.pl
ASG:
Projektowanie strzelnic:
Optyka:
PWS Michał Dudzik
Delta Optical
Organizacje:
ROMB
FIREARMS United
MEDIA:
Strzał magazyn o broni
Strzał pro libertate
Bron i Amunicja
Arsenał
BAdania lekarskie na broń:
Strzelnice:
Sten
Nshm
Szkolenia:
Incolt
Shooter
Arsenal Swidnik
Założenia frekfencji:
500 opłaconych uczestników wystawy
1000 zwiedzających giełdę
30 stoisk wystawionych przez kolekcjonerów broni palnej
10 stacjonarnych sklepów z bronia
10 stacjonarnych hanladzy militariami i akcesoriami strzeleckimi
10 z Moto Weterana/Koło /Giełdy (nieistotne cżesci broni)
Najnowsze komentarze