• Do 15 lipca  PROMOCJA:  FILMIKI od wystawców, PLAKAT, ULOTKA, FaceBook, wszechobecne logo Zlotu strzelnice, sklepy, internet).

INTENSYWNIE staramy się nagłośnić Zlot, zainteresować nim WYSTAWCÓW oraz Handlowców głownie sklepy. Ci ostatni MUSZĄ nagrać filmik 30 – 60 sekund ze sklepem, strzelnicą, bronią  w tle  gdzie przedstawiacie  się, informują że wybierają się do nas na Zlot, wystawią na nim swoje stoisko/punkt informacyjny i krótko przedstawią co na nim będzie prezentowane. Zależy nam aby w materiale użyto sloganu:

,,Spotkajmy się razem na największym w Polsce zlocie miłośników broni palnej Pro ARMA 2019. Zapraszamy 9 – 10 listopada do Puław”.

Wykorzystamy ten materiał w naszych spotach reklamowych na YT i generalnie w promocji Zlotu.

Plakaty na strzelnicach i sklepach z bronią

Ulotka dla handlowców z giełd militarnych oraz klientów Stef-mara i innych sklepów zaprzyjaznionych np.Vis-mag

  • 4-16 września: Ogólna koncepcja spotkania.  

Ustalamy miejsce organizacji spotkania (SZPULKI), zatwierdzamy plan z rozbiciem na dni i godziny. 

Nacisk kładziemy na zainteresowanie handlarzy Giełda Militarną

PROMOCJA:

Wysyłamy artykuł do periodyków branżowych np ,,Pro Libertate”.

Montujemy z filmików nadesłanych od wystawców  spot reklamujący IV Zlot.

WYSTAWIĆ STOISKO INFORMACYJNE:

7/8 września Moto Weteran Łódz

 

 

  • 24 września- 21 pażdziernika: GENERUJEMY  PLAN I PROGRAM IMPREZY

15 pazdziernika zamykamy listę i kończymy rozplanowanie stoisk uwzględniając +20% dodatkowej powierzchni wystawienniczej.

Rozpisujemy punkty pracy i wskazujemy osoby za nie odpowiedzialne.

Nacisk kładziemy na zainteresowanie zlotem przez kolekcjonerów broni palnej aby wystawili na nim swoje stoiska

Kończymy projekt identyfikatorów i gadzetów dla uczestników

WYSTAWIĆ STOISKO INFORMACYJNE:

29 września Lubelskie  targi staroci

 

  • 5 -8 listopada: 

Dopinamy imprezę. Ostatnie zapisy i wpięcie w ogólny plan imprezy najciekawszych nowych pomysłów

 

  • 9-10 listopada:

ZLOT realizacja

Wybrana ekipa robi zdjęcia i kręci materiały filmowe ze Zlotu.

Na ściance rozmawia rzecznik

 

zaaprosić do wystawienia stoiska:

Czarny Proch:

Gas COLT z Lublina (pracuje tam MIrek)

Saguaro-ARMS z Ozorkowa

 

Łucznictwo: 

E-luk z Lublina ( znam ich osobiście)

Lukbis Adama Bisoka (legenda)

 

Broń palna używana:

stef-mar

atena-gun

gunservis

polarms

gruby kaliber

astroclassic

warszawska hurtownia broni używanej

bron-janki- nie wiem jak to teraz z nimi jest

 

Broń palna nowa:

Vismag

Progres

 

 

ELABORACJA aminicji:

Parabellum Sulejówek

Incorsa

Kaliber

 

 

Pneumatyki:

Militaria.pl

bron.pl

kolba.pl

 

ASG:

Projektowanie strzelnic:

Optyka:

PWS Michał Dudzik

Delta Optical

 

Organizacje:

ROMB

FIREARMS United

MEDIA:

Strzał magazyn o broni

Strzał pro libertate

Bron i Amunicja

Arsenał

 

BAdania lekarskie na broń:

Strzelnice:

Sten

Nshm

Szkolenia:

Incolt

Shooter

Arsenal Swidnik

 

 

 

 

 

 

Założenia frekfencji: 

500 opłaconych uczestników wystawy

1000 zwiedzających giełdę

30 stoisk wystawionych przez kolekcjonerów broni palnej

10 stacjonarnych sklepów z bronia

10 stacjonarnych hanladzy militariami i akcesoriami strzeleckimi

10 z Moto Weterana/Koło /Giełdy (nieistotne cżesci broni)