Idealnie byłoby gdybyście sami deklarowali jak chcecie nam pomóc.
Macie jakieś pomysły, widzicie nasze braki, coś byście poprawił lub zmienili ? Jak Zlot całościowo wygląda z Waszej strony ?
ZAPROPONUJCIE COŚ….Dajcie coś od siebie….
Z naszej strony aby Was nakierować.
Organizację i przeprowadzenie Zlotu dzielimy na cztery fazy:
1. Promocja – zainteresowanie potencjalnych uczestników udziałem w imprezie.
2. Zgranie całościowo tych co chcą coś pokazać z tymi którzy chcą tylko pooglądać.
Przeprowadzenie Zlotu to praca zespołowa. Naszym zadaniem jako Komitetu Organizacyjnego jest koordynowanie przebiegu tego spotkania poprzez wygenerowanie PLANU IMPREZY w którym to ustalimy kto z partnerów, co robi, kiedy i w jakim celu – co konkretnym pojedyńczym działaniem ugrywamy dla całości zadania.
3. Realizacja czyli odegranie Zlotu zgodnie z Planem
4. Zebranie interesujących materiałów i relacji w trakcie trwania imprezy, w celu łatwiejszej promocji następnego spotkania.
Na chwilę obecną jesteśmy na etapie 1.
Czyli oczekujemy od ciebie abyś pomógł nam zainteresowac Zlotem maksymalnie możliwie dużą liczbę osób które zarejestrują się i dopełnią formalności.
Na tym etapie koncentrujemy sie na pozyskaniu wystawców ponieważ zwiedzający dopiszą i licznie przyjdą tylko wtedy gdy będą mieli obietnicę bogatej ekspozycji do obejrzenia.
Czego oczekujemy od wystawców aby nam to pomogło w zorganizowaniu Zlotu?
1.
Rejestracja uczestnictwa przez formularz na stronie zmbp.pl w konkretnej zakładce (jeden wariant do wyboru):
Wystawa Broni =>Wystawca na wystawie kolekcjonerów broni
Giełda Militarna => Sprzedający na giełdzie militarnej Pro ARMA
Partnerzy
Media => Czy wymagane własne stoisko (wymagane) TAK
2.
Umieszczenie logo Ogólnopolskiego Zlotu Miłośników Broni Palnej Pro ARMA na stronie innternetowej wystawcy najlepiej z przekierowanie na naszą stronę zmbp.pl.
Nasze logo do pobrania z zakładki zmbp.pl – MEDIA.
W zamian proszę o podesłanie na adres redakcja@proarma.pl Waszego logo to zrobimy podobnie.
3.
Nagranie filmiku 30 – 60 sekund ze sklepem, strzelnicą, bronią w tle gdzie przedstawiacie się, informujecie że wybieracie się do nas na Zlot, wystawicie na nim swoje stoisko/punkt informacyjny i krótko przedstawicie co na nim będzie prezentowane. Zależy nam aby w materiale użyć sloganu:
,,Spotkajmy się razem na największym w Polsce zlocie miłośników broni palnej Pro ARMA 2019. Zapraszamy 9 – 10 listopada do Puław”.
Wykorzystamy ten materiał w naszych spotach reklamowych na Your Tube i generalnie w promocji Zlotu.
Aktualnie zbieramy materiały promujące jesienną imprezę gdzie nasi strategiczni partnerzy, wystawcy i media związane z polskim światem entuzjastów broni palnej osobiście przed kamera zaproszą zwiedzających na swoje stoiska i Zlot.
Jeżeli zbierzemy dużo takich zapowiedzi i je opublikujemy to pozwoli nam to przyciagnac tłum zwiedzających.
Dlatego jakie masz propozycje? Jak nam możesz pomóc zachęcić wystawców do tej współpracy, zamieszczenia naszego logo i podesłania filmików? Jak zachęcić ich do zadeklarowania przed kamerą udziału w Zlocie.
Nad tym pracujemy do 15 lipca. Potem wiadomo SEZON OGÓRKOWY i nic się nie dzieje bo ludzie o czym innym myślą (woda, plaża, wakacje)
Ponownie zaczynamy naszą promocje po pierwszym tygodniu września jak już dzieci wrócą do szkoły.
HARMONOGRAM PRACY Komitetu Organizacyjnego
- Do 15 lipca:
PROMOCJA, FILMIKI od wystawców, PLAKAT, ULOTKA, FaceBook, wszechobecne logo Zlotu strzelnice, sklepy, internet).
INTENSYWNIE staramy się nagłośnić Zlot, zainteresować nim WYSTAWCÓW oraz Handlowców głownie sklepy. Ci ostatni MUSZĄ nagrać filmik 30 – 60 sekund ze sklepem, strzelnicą, bronią w tle gdzie przedstawiacie się, informują że wybierają się do nas na Zlot, wystawią na nim swoje stoisko/punkt informacyjny i krótko przedstawią co na nim będzie prezentowane. Zależy nam aby w materiale użyto sloganu:
,,Spotkajmy się razem na największym w Polsce zlocie miłośników broni palnej Pro ARMA 2019. Zapraszamy 9 – 10 listopada do Puław”.
Wykorzystamy ten materiał w naszych spotach reklamowych na YT i generalnie w promocji Zlotu.
Plakaty na strzelnicach i sklepach z bronią
Ulotka dla handlowców z giełd militarnych oraz klientów Stef-mara i innych sklepów zaprzyjaznionych np.Vis-mag
- 4-16 września:
Ogólna koncepcja spotkania.
Ustalamy miejsce organizacji spotkania (SZPULKI), zatwierdzamy plan z rozbiciem na dni i godziny.
Nacisk kładziemy na zainteresowanie handlarzy Giełda Militarną
PROMOCJA:
Wysyłamy artykuł do periodyków branżowych np ,,Pro Libertate”.
Montujemy z filmików nadesłanych od wystawców spot reklamujący IV Zlot.
WYSTAWIĆ STOISKO INFORMACYJNE:
7/8 września Moto Weteran Łódz
- 24 września- 21 pażdziernika:
GENERUJEMY PLAN I PROGRAM IMPREZY
15 pazdziernika zamykamy listę i kończymy rozplanowanie stoisk uwzględniając +20% dodatkowej powierzchni wystawienniczej.
Rozpisujemy punkty pracy i wskazujemy osoby za nie odpowiedzialne.
Nacisk kładziemy na zainteresowanie zlotem przez kolekcjonerów broni palnej aby wystawili na nim swoje stoiska
Kończymy projekt identyfikatorów i gadżetów dla uczestników
WYSTAWIĆ STOISKO INFORMACYJNE:
29 września Lubelskie targi staroci
- 5 -8 listopada:
Dopinamy imprezę. Ostatnie zapisy i wpięcie w ogólny plan imprezy najciekawszych nowych pomysłów
- 9-10 listopada:
ZLOT realizacja
Wybrana ekipa robi zdjęcia i kręci materiały filmowe ze Zlotu.
Na ściance rozmawia rzecznik
Najnowsze komentarze