Idealnie byłoby gdybyście  sami deklarowali  jak chcecie  nam pomóc.

Macie jakieś pomysły, widzicie nasze braki, coś byście poprawił lub zmienili ? Jak Zlot całościowo wygląda z Waszej strony ?

ZAPROPONUJCIE  COŚ….Dajcie coś od siebie….

 

Z naszej strony aby Was nakierować.

Organizację i przeprowadzenie Zlotu dzielimy na cztery fazy:

1. Promocja – zainteresowanie potencjalnych uczestników udziałem w imprezie.

2. Zgranie całościowo tych co chcą coś pokazać z tymi którzy chcą tylko pooglądać.

Przeprowadzenie Zlotu to praca zespołowa. Naszym zadaniem jako Komitetu Organizacyjnego jest  koordynowanie przebiegu tego spotkania poprzez  wygenerowanie PLANU IMPREZY w którym to ustalimy kto z partnerów, co robi,  kiedy i w jakim celu – co konkretnym pojedyńczym działaniem ugrywamy dla całości zadania.

3.  Realizacja czyli odegranie Zlotu zgodnie z Planem

4. Zebranie interesujących materiałów i relacji  w trakcie trwania imprezy, w celu łatwiejszej promocji następnego spotkania.

 

Na chwilę obecną jesteśmy na etapie 1.

Czyli oczekujemy od ciebie abyś pomógł nam zainteresowac Zlotem maksymalnie możliwie dużą liczbę osób które zarejestrują się i dopełnią formalności.

Na tym etapie koncentrujemy sie na pozyskaniu wystawców ponieważ  zwiedzający dopiszą i   licznie przyjdą tylko wtedy gdy będą mieli obietnicę bogatej ekspozycji do obejrzenia.

Czego oczekujemy od wystawców aby nam to pomogło w zorganizowaniu Zlotu?

1.

Rejestracja uczestnictwa  przez formularz na stronie zmbp.pl  w konkretnej zakładce (jeden wariant do wyboru):

Wystawa Broni =>Wystawca na wystawie kolekcjonerów broni

Giełda Militarna  => Sprzedający na giełdzie militarnej Pro ARMA

Partnerzy

Media => Czy wymagane własne stoisko (wymagane) TAK

2.

Umieszczenie logo Ogólnopolskiego Zlotu Miłośników Broni Palnej Pro ARMA na   stronie  innternetowej wystawcy najlepiej z przekierowanie na naszą stronę zmbp.pl.

Nasze logo do pobrania z zakładki zmbp.pl – MEDIA.

W zamian proszę o podesłanie  na adres redakcja@proarma.pl Waszego logo to zrobimy podobnie.

3.

Nagranie  filmiku 30 – 60 sekund ze sklepem, strzelnicą, bronią  w tle  gdzie przedstawiacie  się, informujecie  że wybieracie się do nas na Zlot, wystawicie na nim swoje stoisko/punkt informacyjny i krótko przedstawicie co na nim będzie prezentowane. Zależy nam aby w materiale użyć sloganu:

,,Spotkajmy się razem na największym w Polsce zlocie miłośników broni palnej Pro ARMA 2019. Zapraszamy 9 – 10 listopada do Puław”.

Wykorzystamy ten materiał w naszych spotach reklamowych na Your Tube i generalnie w promocji Zlotu.

Aktualnie zbieramy materiały promujące jesienną imprezę gdzie nasi strategiczni partnerzy, wystawcy i media związane z polskim światem entuzjastów broni palnej osobiście przed kamera zaproszą zwiedzających na swoje stoiska i Zlot.

Jeżeli zbierzemy dużo takich zapowiedzi i  je opublikujemy to pozwoli nam to przyciagnac tłum zwiedzających.

Dlatego jakie masz propozycje?  Jak nam możesz pomóc zachęcić wystawców do tej współpracy, zamieszczenia naszego logo i podesłania filmików?  Jak zachęcić ich do zadeklarowania przed kamerą udziału w Zlocie.

 

Nad tym pracujemy do 15 lipca. Potem wiadomo SEZON OGÓRKOWY i nic się nie dzieje bo ludzie o czym innym myślą (woda, plaża, wakacje)

Ponownie zaczynamy naszą promocje  po pierwszym tygodniu września jak już dzieci wrócą do szkoły.

 

HARMONOGRAM PRACY Komitetu Organizacyjnego
  • Do 15 lipca: 

PROMOCJA, FILMIKI od wystawców, PLAKAT, ULOTKA, FaceBook, wszechobecne logo Zlotu strzelnice, sklepy, internet).

INTENSYWNIE staramy się nagłośnić Zlot, zainteresować nim WYSTAWCÓW oraz Handlowców głownie sklepy. Ci ostatni MUSZĄ nagrać filmik 30 – 60 sekund ze sklepem, strzelnicą, bronią  w tle  gdzie przedstawiacie  się, informują że wybierają się do nas na Zlot, wystawią na nim swoje stoisko/punkt informacyjny i krótko przedstawią co na nim będzie prezentowane. Zależy nam aby w materiale użyto sloganu:

,,Spotkajmy się razem na największym w Polsce zlocie miłośników broni palnej Pro ARMA 2019. Zapraszamy 9 – 10 listopada do Puław”.

Wykorzystamy ten materiał w naszych spotach reklamowych na YT i generalnie w promocji Zlotu.

Plakaty na strzelnicach i sklepach z bronią

Ulotka dla handlowców z giełd militarnych oraz klientów Stef-mara i innych sklepów zaprzyjaznionych np.Vis-mag

 

  • 4-16 września:

 Ogólna koncepcja spotkania.  

Ustalamy miejsce organizacji spotkania (SZPULKI), zatwierdzamy plan z rozbiciem na dni i godziny. 

Nacisk kładziemy na zainteresowanie handlarzy Giełda Militarną

PROMOCJA:

Wysyłamy artykuł do periodyków branżowych np ,,Pro Libertate”.

Montujemy z filmików nadesłanych od wystawców  spot reklamujący IV Zlot.

WYSTAWIĆ STOISKO INFORMACYJNE:

7/8 września Moto Weteran Łódz

 

 

  • 24 września- 21 pażdziernika:

 GENERUJEMY  PLAN I PROGRAM IMPREZY

15 pazdziernika zamykamy listę i kończymy rozplanowanie stoisk uwzględniając +20% dodatkowej powierzchni wystawienniczej.

Rozpisujemy punkty pracy i wskazujemy osoby za nie odpowiedzialne.

Nacisk kładziemy na zainteresowanie zlotem przez kolekcjonerów broni palnej aby wystawili na nim swoje stoiska

Kończymy projekt identyfikatorów i gadżetów dla uczestników

WYSTAWIĆ STOISKO INFORMACYJNE:

29 września Lubelskie  targi staroci

 

  • 5 -8 listopada: 

Dopinamy imprezę. Ostatnie zapisy i wpięcie w ogólny plan imprezy najciekawszych nowych pomysłów

 

  • 9-10 listopada:

ZLOT realizacja

Wybrana ekipa robi zdjęcia i kręci materiały filmowe ze Zlotu.

Na ściance rozmawia rzecznik