Program Partnerski Promujący Zlot

Aby wystawić BEZPŁATNE stoisko wystawowo – handlowego na Zlocie.

1.

Rejestrujecie uczestnictwo  przez formularz na stronie zmbp.pl  w konkretnej zakładce (jeden wariant do wyboru):

  • Wystawa Broni =>Wystawca na wystawie kolekcjonerów broni
  • Giełda Militarna  => Sprzedający na giełdzie militarnej Pro ARMA
  • Partnerzy
  • Media => Czy wymagane własne stoisko (wymagane) TAK

2.

Umieszczacie logo Ogólnopolskiego Zlotu Miłośników Broni Palnej Pro ARMA na  Waszej stronie www najlepiej z przekierowanie na naszą stronę zmbp.pl. 

 Nasze logo do pobrania z zakładki zmbp.pl – MEDIA.

W zamian proszę o podesłanie  na adres redakcja@proarma.pl Waszego logo to zrobimy podobnie.

3.

Nagrywacie  filmik 30 – 60 sekund ze sklepem, strzelnicą, bronią  w tle  gdzie przedstawiacie  się, informujecie  że wybieracie się do nas na Zlot, wystawicie na nim swoje stoisko/punkt informacyjny i krótko przedstawicie co na nim będzie prezentowane. Zależy nam aby w materiale użyć sloganu:

,,Spotkajmy się razem na największym w Polsce zlocie miłośników broni palnej Pro ARMA 2019.

Zapraszamy 9 – 10 listopada do Puław”.

Wykorzystamy ten materiał w naszych spotach reklamowych na YT i generalnie w promocji Zlotu.

Aktualnie zbieramy materiały promujące jesienną imprezę gdzie nasi strategiczni partnerzy, wystawcy i media związane z polskim światem entuzjastów broni palnej osobiście przed kamera zaproszą zwiedzających na swoje stoiska i Zlot.

4.

Wystawiacie BEZPŁATNE stoisko handlowe/punkt informacyjny na naszym Zlocie.

Chcielibyśmy aby minimum w 50% było ono związane bezpośrednio z bronią palną lub strzelectwem.

Lokalizacja stoiska i jego powierzchnia zostanie ustalona do 15.10.2019 po potwierdzeniu przez rejestrującego się  gotowości udziału w Zlocie. 

 

Oferta ta skierowana jest m.in. do:

  • stowarzyszeń skupiających kolekcjonerów broni,
  • sklepów oferujące broń i akcesoria strzeleckie na sprzedaż,
  • handlowców i kupców z branży militarnej.

 

Prywatni posiadacze broni oraz pasjonaci militariów którzy chcą zaprezentować się na odpowiednio WYSTAWIE KOLEKCJONERÓW BRONI lub GIEŁDZIE MILITARNEJ realizują tylko pkt 1 oraz 4 Programu Partnerskiego.