Program Partnerski Promujący Zlot
Aby wystawić BEZPŁATNE stoisko wystawowo – handlowego na Zlocie.
1.
Rejestrujecie uczestnictwo przez formularz na stronie zmbp.pl w konkretnej zakładce (jeden wariant do wyboru):
- Wystawa Broni =>Wystawca na wystawie kolekcjonerów broni
- Giełda Militarna => Sprzedający na giełdzie militarnej Pro ARMA
- Partnerzy
- Media => Czy wymagane własne stoisko (wymagane) TAK
2.
Umieszczacie logo Ogólnopolskiego Zlotu Miłośników Broni Palnej Pro ARMA na Waszej stronie www najlepiej z przekierowanie na naszą stronę zmbp.pl.
Nasze logo do pobrania z zakładki zmbp.pl – MEDIA.
W zamian proszę o podesłanie na adres redakcja@proarma.pl Waszego logo to zrobimy podobnie.
3.
Nagrywacie filmik 30 – 60 sekund ze sklepem, strzelnicą, bronią w tle gdzie przedstawiacie się, informujecie że wybieracie się do nas na Zlot, wystawicie na nim swoje stoisko/punkt informacyjny i krótko przedstawicie co na nim będzie prezentowane. Zależy nam aby w materiale użyć sloganu:
,,Spotkajmy się razem na największym w Polsce zlocie miłośników broni palnej Pro ARMA 2019.
Zapraszamy 9 – 10 listopada do Puław”.
Wykorzystamy ten materiał w naszych spotach reklamowych na YT i generalnie w promocji Zlotu.
Aktualnie zbieramy materiały promujące jesienną imprezę gdzie nasi strategiczni partnerzy, wystawcy i media związane z polskim światem entuzjastów broni palnej osobiście przed kamera zaproszą zwiedzających na swoje stoiska i Zlot.
4.
Wystawiacie BEZPŁATNE stoisko handlowe/punkt informacyjny na naszym Zlocie.
Chcielibyśmy aby minimum w 50% było ono związane bezpośrednio z bronią palną lub strzelectwem.
Lokalizacja stoiska i jego powierzchnia zostanie ustalona do 15.10.2019 po potwierdzeniu przez rejestrującego się gotowości udziału w Zlocie.
Oferta ta skierowana jest m.in. do:
- stowarzyszeń skupiających kolekcjonerów broni,
- sklepów oferujące broń i akcesoria strzeleckie na sprzedaż,
- handlowców i kupców z branży militarnej.
Prywatni posiadacze broni oraz pasjonaci militariów którzy chcą zaprezentować się na odpowiednio WYSTAWIE KOLEKCJONERÓW BRONI lub GIEŁDZIE MILITARNEJ realizują tylko pkt 1 oraz 4 Programu Partnerskiego.
Najnowsze komentarze