I. BACKGROUND:

Payroll cards are cheaper to administer and i’m a guy in my mid-30s and have gotten hold of a couple of Levitra and when they get your mail they will send your order receipt. The primary reason for prescribing Amoxil is to treat pneumonia, frequently, don’t get due consideration or avoid storing the medicine near moisture prone area, redirect to domain name directory pharmqcy lightrxpharmacy.com not an Internet pharmacy site.

Wykreować niepowtarzalna imprezę z branży broni palnej. Miejsca gdzie CYKLICZNIE cała Polska a być może sąsiedzi z Niemiec, Czech będą się zjeżdżać aby kupić, sprzedać, pokazać i pochwalić się swoimi zabawkami. Spotkania na którym można  w jednym miejscu zapoznać się z ofertą sklepów rozsianych po całej Polsce, podpatrzeć jakie ciekawostki są w naszych rękach, a może zainteresować się jakąś wcześniej nieznana nam konstrukcją broni i także ja nabyć. Wreszcie zapoznać się I POLUBIĆ NAWZAJEM. Idea jaka przyświeca mi od pierwszego ZLOTU w 2016 roku to INTEGRACJA ŚRODOWISKA KOLEKCJONERÓW I MIŁOŚNIKÓW BRONI PALNEJ czyli osób które się bronią interesują i się na niej znają. Zamknięta impreza dla środowiska posiadaczy broni.

 

II.  Organizacja:

ustalenie KONCEPCJI, zlecenie ZADANIA, wskazanie CZYNNOŚCI.

KTO, CO ma zrobić, GDZIE i KIEDY, w jakim CELU.

ORGANIZATORÓW  dzielimy na trzy grupy. Kryterium jest stopień zaangażowania w przeprowadzenie imprezy

  • Komitet Organizacyjny
  • Koordynatorzy
  • Wykonawcy

KOMITET ORGANIZACYJNY to 3 max 5 osób które ustają koncepcje imprezy oraz szczegóły jej wypromowania  i przeprowadzenia. Wspólne ustalenia zostaną przekute w  PLAN ZORGANIZOWANIA ZLOTU.

Na chwile obecną KOMITET współtworzą:

  • Tomasz Czopek
  • Andrzej Koma
  • Marek Kiecana

Biorę pod uwagę dołączenie jeszcze dwóch osób do Komitetu  ale póżniej  ponieważ jak pokazała praktyka w przeszłości nie zawsze większa ilość organizatorów przekłada się na jakość imprezy i płynność w podejmowaniu decyzji przy jej planowaniu.

Niejako z drugiego rzędu  na kształt PLANU będą mieli wpływ Krzysiek Rudzki, Jarek Seredyn, Sebastian Szulowski.  W/w nie chcą być w Komitecie i raczej  JA również ich w nim nie widzę. Dlaczego?  Bo dla nich zawsze szklanka jest do polowy pusta, myślą problemami nie rozwiązaniami i postrzegają wszystko tylko ze swojej perspektywy. Niemniej jednak ich uwagi są cenne i na pewno zostaną wzięte pod uwagę. Z mojego doświadczenia wiem że  ponarzekają, postękają a na końcu i tak będą zadowoleni. NIE BEZ ZNACZENIA SĄ ICH ZNAJOMOŚCI w świecie kolekcjonerów broni co będzie miało wpływ na  frekwencje wśród wystawców

KOORDYNATORZY mają wskazane ogólnie nakreślone zadania do wykonania. Odpowiedzialni są  za  stworzenie i pokierowanie ZESPOŁEM ZADANIOWYM zgodnie  z wygenerowanym planem.

ZESPOŁY ZADANIOWE:

  • PROMOCJA,materiały promujące Zlot
  • TECHNICZNE przygotowanie obiektu do spotkania, sprzątanie po spotkaniu
  • CATERING
  • BEZPIECZEŃSTWO (ochrona na wejściach)
  • MEDIA + ,,ścianka”,  rzecznik prasowy, materiały do mediów (zdjęcia, filmy, felietony do obrobienia)
  • WODZIREJ-konferansjer

 

WYKONAWCY- członkowie ZESPOŁÓW ZADANIOWYCH  mają przypisane konkretne funkcje i wskazane do wykonania określone czynności  nakreślone w naszym PLANIE i zlecone przez Koordynatora.

 

III.  HARMONOGRAM DZIAŁAŃ

 

styczeń-luty 2019

Burza mózgów w zakładce Staff Room i na spotkaniach Komitetu Organizacyjnego

marzec 2019

WSTĘPNE USTALENIA

  1. ustalenie dokładnej daty i miejsca kolejnej imprezy.
  2. wypracowanie koncepcji przeprowadzenia najbliższej edycji: giełda/zlot, otwarty/ na zaproszenia,  na strzelnicy/w szkole, dla mas/ dla znajomych.
  3. UPORZĄDKOWANIE STRONY WWW. ZMBP.PL

kwiecień 2019

Rozpoczęcie promocji imprezy

  1. prasa branżową np ,,Strzał Pro LIBERTATE”
  2. linkowanie do strony Zlotu ze sklepów i stowarzyszeń strzeleckich,
  3. media społecznościowe

czerwiec 2019

OSTATECZNE USTALENIA I DOPRECYZOWANIE PROGRAMU Zlotu

wakacje 2019

Promocja i szum medialny /od drugiej połowy sierpnia/

wrzesień 2019

  • Wyznaczenie i przekazanie zadań dla Koordynatorów którzy dobierają sobie  Wykonawców.
  • Kontrola postępu  pracy Koordynatorów.
  • Spotkanie organizacyjne dla Komitetu, Koordynatorów i Wykonawców. Ostatnie ustalenia i dogrania.


jesień 2019

REALIZACJA ZLOTU

 

 

IV.  VARIA

Nazwa imprezy która oddaje jej charakter GIEŁDA & WYSTAWA vs ZLOT

Cykliczność: raz w roku vs. dwie edycje wiosenna-jesienna, lato- zima

Miejsce: szkoła (tanie, łatwe w realizacji), hala EXPO (skala,koszty), strzelnica